۵ پاسخ

واکسن ۶ ماهگی خررر بود خررررر

ای جانم عزیزم
اما برای پسر من سبک بود
۲ ماهگی سخت بود
۴ ماهگی نرمال
ولی ۶ ماهگی سبک بود براش

الاهی پلین جون😘 چقدر این دوران واکسن سخته، این شالله که دیگه تو واکسن های بعدی اذیت نشه ، آرام اون موقع فقط تو واکسن ۱۶ ماهگی اذیت نشد

برای ما هم ۶ ماهگی سخت‌تر بود 😢

عزیزم طفلی اذیت شده برای پسر من تقریبا همشون سبک بودن♥️بلا به دور😘

سوال های مرتبط

مامان قند خونه 🩷 مامان قند خونه 🩷 ۱۰ ماهگی