منکه نرفتم فعلا🙂
مشخص نیس برم یا ن ،بستگی ب خودت داره ک بخوای یا ن
ولی دکترمم با غربالگریا کلا موافق نیس ،
نمینویسه مگه اینکه طرف خودش بخواد
منکه خودم خدایی نکرده موردی باشه نمیندازمش
انشاءالله که همه نی نی ها صحیح و سالم باشن 🤲🏻🤰🏻🥹
اگه خودت استرس داری و میترسی برو انجام بده
بله مهمه
بله خیلی مهمه
همه ی سونو هاوآزمایش های دوران بارواری مهمن
اره گلی
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.