آنومالی ۱۸ هفته مهمه ک حتما باید انجام داد؟


#آنومالی#سنوگرافی#پوشک#بچه#

۶ پاسخ

منکه نرفتم فعلا🙂
مشخص نیس برم یا ن ،بستگی ب خودت داره ک بخوای یا ن
ولی دکترمم با غربالگریا کلا موافق نیس ،
نمینویسه مگه اینکه طرف خودش بخواد
منکه خودم خدایی نکرده موردی باشه نمیندازمش
ان‌شاءالله که همه نی نی ها صحیح و سالم باشن 🤲🏻🤰🏻🥹
اگه خودت استرس داری و میترسی برو انجام بده

بله مهمه

بله خیلی مهمه

همه ی سونو هاوآزمایش های دوران بارواری مهمن

اره گلی

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته چهلم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد