من از پایینی خوشم اومد البته جفتشون قشنگن
عزیزم خودش کدوم دوست داره؟ من بالایی میپسندم ک ست هست
چه قیمتن حدودا؟
سلام عزیزم هر دو قشنگی خودشو داره تو ببین با چی میخای ست کنی ببین ب کدوم رنگ لباسهاش کدوم رنگ بیشتر میاد
پایینی بنظرم
بالایی
هر کدومشون یه جور زیبایی دارن . جفتش واقعا خوشگله. قیمتشون چنده عزیزم ؟؟
صورتیه خیلی نازه
بالایی
هردو قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.