۷ پاسخ

دختر منم دستش برید چسب زخم زدم روش

زردچوبه بریز رو انگشتش

بتادین نریز زخمو عمیق تر میکنه
حواسشو پرت کن دست نزنه بهش
دستشو بالا تر از قلب نگه دار کم کم خون بند میاد

چسب زخم بزن خونش بند بیاد

دستش بگیر بالا تا جریان خون کمتر بشه

سعی کن خون نیاد فشار بده اگه عمیق ببر درمانگاه بتادین بریز روش

من شنیدم زردچوبه خوبه بازم هرجور صلاح میدونی

سوال های مرتبط