۹ پاسخ

امروز گرفتم اولین بار دادم‌بهش از ۶ونیم تا حالا ۲بار مدفوع کرده نمیدونم اسهال شده

امروز گرفتم اولین بار دادم‌بهش از ۶ونیم تا حالا ۲بار مدفوع کرده نمیدونم اسهال شده

کولیکز خیلی خوبه برای پسر من که خداروشکر خوب بود آروم میشه بعد خوردنش

اره عزیزم منم به بچم از همین میدم عالیه مزشم پسرمم دوست داره

منم استفاده کردم خوب بود فقط اگر رفلاکس داره فکر میکنم کمی تشدید میکنه

من اینو دادم به نظرم هیچ تاثیری نداشت

قطره کولیک پدیا بست ترکیباتش با کولیکیز یکیه باید یکیشو بدی قطره پدی لاکت هم که برای تنظیم گوارش و سیستم ایمنی نوزاد خیلی خوبه
اگر میخوای بدی یا کولیکیز با پدی لاکت بده یا قطره کولیک پدیا بست و پدی لاکت

منم موقع کولیک پسرم ازین‌میدادم خوب بود

خیلی عالیه این من استفاده کردم برا بچه

سوال های مرتبط