بعد بی حسی بگو بزنن برات
من اصلا نفهمیدم کی برام گذاشتن، یه پرستار آمد بالای سرم درش بیاره تازه فهمیدم😁
یه حس سوزش داره
من زایمان طبیعی بودم برام زدن
نمیدونم چون کلی درد دیگه داشتم چیز خاصی حس نکردم یا واقعا درد نداشت
شل بگیر فقط من خجالت میکشیدم سفت گرفته بودم جوری درد کرد کیسه آبم تو تخت پاره شد از فشار
درد نداره ولی خیلی حسچندشیه واقعا
منم میترسیدم اصلا نفهمیدم
اگر کسی که سوند میزنه وارد باشه اصلا هیچ دردی نداره من که چیزی نفهمیدم
من طبیعی بودم ولی چون زایمان بدون درد بود سوند زدن درد نداش خدایی
سوند اصلا نسبت به سزارین هیچ دردی نداره
فقط باید خودت شل بگیری دیگه تموم
شل بگیر درد نداره
درد نداره اصلا نگران نباش منم خیلی میترسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.