۳ پاسخ

پشیمون میشی چون خیلی کوچیک واقعا خونه مامانم این مدلیه، میخاد عوضش کنه دو لگنش کنه

من شنیدم رسوب اب بعد یه مدت باعث میشه اصلا هیچ اپشنی خوب کار نکنه

مستثنی تو آشپزخونت که حالت دکور هست بزاری و تو اتاق پخت دولگنه بزاری

سوال های مرتبط