عزیزم موقع عمل کامل سر میکنن هیچی نمیفهمی خیالت راحت بعدش که سری میره یذره موقع نشستن و راه رفتن درد داری معمولا تا ده روز درد داری ولی قابل تحمله
سزارین اصن ترسناک نیس. من بچه اولم سزارین بود. سه روزه پاشدم ظرف میشستم. بچه هاتونم سالم میمونن. مادر من ۵۰ سال پیش شیش ماهه دنیا اومده
تجربه ای ندارم اما برات دعا میکنم با حال خوب و تن سالم زایمان کنی
منم دیابت دارم انسولین میزنم چندماهه هفته دیگه سز میشم اب دپر بچم خیلی زیاد شده
انشالله که زایمان راحتی داشته باشی نی نی ها هم زود بیان پیست
سزارینم خیلی راحته ، هر وقت درد داشتی بگو بهت مسکن میزنن نترس اصلا
وای چقدر زود😮
خدا کمکت بده
الهی به سللمتیییی فقط به این فک کن فردا بچه هاتو میبینی😍یکم بیشتر زمان میبره از آب و گل در بیان ولی تو میتونی😍
نترس فقط کوچولو ها تو بیمارستان میمونن بعدش خیلی مراقبت دارند و دردسرش زیاده تا چندین ماه
من جفتم پایینه بستریم بیمارستان ۳۴ زایمانمه و سزارین التماس دعا دارم
انشالله خیره سزارین واقعا ن درد داره ن ترس فقط اولین بار بعد بی حسی ک خاستی بلند شی درد داری ک زیاد نیس با شیاف اوکی میشی ب این روزاتم میخندی
با انسولین هم کنترل نشد؟
انشالله ک همه چی ب خیر خوشی بگذره عزیزم. با دوتا فسقلیت میری خونت بچهارو بسپر ب خدا خودش مراقبشونه.سزارینم اصلا ترس نداره فقد وقتی اومدی تو بخش زیر سرت بالشت نباشه و تاجاییک میتونی ی چن ساعت سرت تکون نده سردرد نگیری.هردوساعت دوتاشیاف بذار دردت اروم شه.نسکافه چایی بخور.ازت خاستن راه بری صاف راه برو درد داریا ولی حتماصاف راه برو
خیره عزیزم نگران نباش بدنیا اومدن حتا تو دستگاه هم برن باز براشون بهتر از تو شکمته با دیابت
انشالله بسلامتی ،مگه قندتون چنده که میگی خیلی بالاست ؟
نمیشه یعنی با انسولین کنترلش کنی
سزارین عمل راحتیه نیم ساعته هم تمام میشه
خیالت راحت بابا،دختر دایی ام ۲۹ هفته به دنیا اومده الان ۳ سالشه ماشالله قشنگ و باهوش و با مزه ، توکل به خدا
نمیشد فندو کنترل کرد چند هفته دیگه؟ 🥲
مگه چنده دیابتت آبجی؟
گوشت و مرغ خالی بخور بدون برنج و ماکارونی و نون
سبزی خیارسبز
میوه با بادوم بخور
خیره انشاالله
نه عزیزم ترس ندارد اصلا هیچی متوجه نمیشی حین عمل خیلی هم خوبه بعد عمل یکم درد داری که با مسکن و اینا برطرف میشه نگران چیزی نباش
یعنی بچه ها میرن دستگاه؟ 🥺
خدا کمکت کنه عزیزم
هفته 31 میخوای زایمان کنی؟چ جالب
زود نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.