۹ پاسخ

منم نگرفتم کسی سایت معتبری که خودش خرید کرده باشه میشناسه معرفی کنه

منم هیچکدومو‌هنور انجام ندادم

من دوسه تا تیشرت شلوار دوختم نخی راحت گشاد هرکیم بیاد همینارو میپوشم راحتی خودم مهمتره از زیبایی لباسه

بنظرم برا ترخیص یه لباس بلند بگیر که راحت باشه
شلوار شاید کشش اذییت کنه

لباست طوری باشه برا شیردهی مجبور نباشی بزنی بالا
چون پهلوهات یخ‌میکنه

اینم ست بیمارستانی

تصویر

اینم هست

تصویر

منم هنوز نگرفتم ولی چنتا مدل برداشتم میفرستم ببین

تصویر

با شلوار جین عکس بگیر،اسپرت قشنگ تره

تصویر

سوال های مرتبط