منم نگرفتم کسی سایت معتبری که خودش خرید کرده باشه میشناسه معرفی کنه
منم هیچکدوموهنور انجام ندادم
من دوسه تا تیشرت شلوار دوختم نخی راحت گشاد هرکیم بیاد همینارو میپوشم راحتی خودم مهمتره از زیبایی لباسه
بنظرم برا ترخیص یه لباس بلند بگیر که راحت باشه
شلوار شاید کشش اذییت کنه
لباست طوری باشه برا شیردهی مجبور نباشی بزنی بالا
چون پهلوهات یخمیکنه
اینم ست بیمارستانی
اینم هست
منم هنوز نگرفتم ولی چنتا مدل برداشتم میفرستم ببین
با شلوار جین عکس بگیر،اسپرت قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.