تا ۳ روز بعد از ۳ روز اگه قطع نشه باید تب بیاد پایین مثلا اگه توی اون ۳ روز تا ۳۹ رفته بعده ۳ روزه باید حداکثر تا ۳۸.۵ به پایین باشه
تا ۲ روز بعدش
اگه اوکی نشد باید سرم بگیره
تب به کل خطرناکه بخصوص واسه بچهها. باید دارو بدید و دنبال علت باشید که اگر از دندون نیست یا میدونید که به خاطر سرماخوردگی و عفونته حتما پیگیری کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.