تب ۳۷ برای نوزاد ۱ماهه بالاعه؟

۲ پاسخ

نه دختر من ۳۷ و نیم بود بیمارستان گفت نیم درجه تب داره چیزی نیست

بالا هست ولی شدید نیست
بهتره زیاد لباس تنش نکنی

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان بنیتا و لیانا مامان بنیتا و لیانا ۵ ماهگی