من درد زانو گرفته بودم دکتر ۲۰۰۰ نوشت الان دردش خوب شده😶 فکر کنم برا همون کمبود ویتامین بود
منم ویتامین دی توی آزمایشم عددش کم بود روزی یه دونه ۱۰۰۰ میخورم دوباره آزمایش دادم ببینم عددی رفته بالا یا نه
بله من روزی یه ویتامین ۴ هزار میخورم
منم الانم کمبود ویتامین دی دارم روزی یه دونه ۲۰۰۰ هزار میخورم و هنوز بالا نرفته
مشکلی پیش نمیاد ان شاءالله
قرص رو حتما بلافاصله بعدغذا بخور
اره
من شبی ۲۰۰۰ میخورم ولی بازم یکم کمبود ویتامین دارم هنوز
ویتامین د۳ منظورته؟
من روزی دوتا قرص د۳ میخورم مشکلی هم ندارم خداروشکر
مگه قرص نمیخوری ؟من هر روز ۱۰۰۰میخوردم از قبل بارداری الان رفته بالا گف ی روز درمیان بخور 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.