تاثیر داره عزیزم رو استخوان بندی و اینحور چیزا.. منم کمبود ویتامین دی دارم دکتر قرص ویتامین دی 2000 برام نوشته یروز درمیون میخورم تو هم بخر بخور
هیچی
استخونای خودت پوک میشه
برای بچه مشکلی پیش نمیاد خیلی پایین باشه برای مادر مشکل ساز میشه
باعث پوکی استخوان خودت میشه
برای بچه اتفاقی نمیفته
کمبود ویتامین رو بچه اثر نمیزاره رو مادرش میزاره
فکر نمیکنم واسه بچه مشکلی پیش بیاد چون از بدن تو تغذیه میکنع.ولی تو استخونت پوک میشه
ن عزیزم
فقط قرص دی رو هرروز بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.