۳ پاسخ

من اینجوری درست کردم ، اول برنج رو ۱۲ ساعت آب ریختم ، هر سه چهار ساعت آبش عوض کردم ، بعدش رو یه پارچه نخی داخل سینی گذاشتم خشک شد بعد آسیاب کردم ، از الک رد کردم دوباره دونه های زبرش رو آسیاب کردم و از الک رد کردم. بعد هم ظرف کردم و گذاشتم داخل یخچال.

برنجو بشور بریز تو سینی که خشک بشه بعد بریز تو آسیاب کن آسیابش کن

عزیزم برنج رو بشور خشکش کن بعد آسیاب کن

سوال های مرتبط