۳ پاسخ

چون دارو هورمونی میگیری و تخمدان فلکول تولید میکنه و شانس iui,پایین هست
من با اصلاح سبک زندگی ،اریکوتراپی و دکتر ایمنی باردار شدم

منم این ماه ای یو ای میکنم الان دارم دارو میخورم

ن ربطی نداره

سوال های مرتبط