۵ پاسخ

اره من داشتم رفتم البته لکه بینی هم داشتم.رفتم سونو گفت پولیپ رحم داری

دقیقا من ،، تازه امروز اومدم از دکتر همه چی نرماله ولی نمی‌دونم این درد برا چیه ، گفت دو ماه دیگه سونو بده ببینیم چی میشه

دقیقا منم اینطوری ام چنان تیری میکشه پهلوم

کیست

سنگ کلیه نداری؟

سوال های مرتبط