بچه ها
به نظرتون اسم ایلماه خوبه ؟

۴ پاسخ

آره منم ایلماه خوشم میومد خواستم بزارم همسرم قبول نکرد

عزیزم اولا انتخاب اسم کاملا سلیقه ایه و مهم سلیقه و حس خوبیه که خودت و همسرت از اون اسم میگیرین اینجا نظرات متفاوته اتفاقا منم از ایلماه خوشم میاد و قشنگه

نیلماه هم قشنگه اینم عالیه

بنطر من نه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری