آره منم ایلماه خوشم میومد خواستم بزارم همسرم قبول نکرد
عزیزم اولا انتخاب اسم کاملا سلیقه ایه و مهم سلیقه و حس خوبیه که خودت و همسرت از اون اسم میگیرین اینجا نظرات متفاوته اتفاقا منم از ایلماه خوشم میاد و قشنگه
نیلماه هم قشنگه اینم عالیه
بنطر من نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.