۵ پاسخ

خیلی اصلا یه ثانیه هم نمیشینه

اره درکل دائم درحال دویدنه اصلا جلوش هم نگاه نمیکنه یاسرش ب هواس میره یا پایین

دخترمن مستقل راه نمیره هنوز نگزانم🥲چهاردست و پاس فقط
خودمون از دستاش گرفتنی میره

آره یسره در حال دوییدن

بهیچ وجه نمیشینه بلندش میکنم میگم یکم استراحت کنه😅😅

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی