این دوتا کدومش برای وزن گیری خوبع؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من نان میدم عالیه واقعا

نان میگن یبوست میاره چون سنگینه، ولی اپتامیل به شیر مادر نزدیکه ، بچه من که اپتامیل بهش دادم هرکار کردم نخورد مزشو دوست نداشت

نان وزن دهیش بالاست

والا من نان میدم خیلی خوب میسازع

دختر من اپتامیل وزن گرفت

من نان میدم

من اپتامیل دادم نساخت بعد بردم متخصص شیر خشک ماجان نوشت دادم بازم نساخت بعد دیگه بدون مشورت کسی بهش نان دادم بهش ساخت

عزیزم به فکر وزن و چاقی بچه ت نباش ببرش دکتر تحت نظر متخصص شیرخشک بده. ولی کلا نان سنگینه . آبتامیل بهتره. اگه بچه ت رفلاکس داره بی‌بیومیل ar یا آبتامیلar بده

من نان میدم

من نان میدم

دخترتون رفلاکس داره!؟

مونده کدومش ب بچه بسازه نان سنگینه
اپتامیل سبک

سوال های مرتبط

مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی