۵ پاسخ

وای خیلی سخته دختر من تازه سه چها. روزه ی کوچولو دندونش زده بیرون

ژل باریج بزن

روغن بادام شیرین بمال به لثه ش میشکافع میاد بیرون

وایی خیلی سخته بخدا بهش پاراکید بده ی قطره چکون مسکن بچه دردش کمتر میشه

منم توی همین وضعیتم 😭

سوال های مرتبط

مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی