۸ پاسخ

مبارکش باشه عزیزم
پیش کدوم دکتر رفتید؟ تا چه مدت باید این نگینا تو گوش باشه؟

دردش کرد؟گریه کرد؟بی حسی زد؟با چی سوراخ کردی دستگاه تنفنگی

مبارکش باشه من میترسم خیلی

عزیزم مبارکش باشه منم دیروز مال دخترمو سوراخ کردم

مبارکه 😍منم سه ماهگی سوراخ کردم گوشاشو سریع خوب شد

به چه روشی سوراخ کردین گریه نکرد

من میترسم

درد نداشت

سوال های مرتبط

مامان دلیار جون مامان دلیار جون ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان مهسا🤱 مامان مهسا🤱 ۱۵ ماهگی
مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان مامان جانان مامان مامان جانان ۵ ماهگی