خانما کسی بوده بعد سزارین بهش بگن جوراب واریس بپوشه

۷ پاسخ

معمولا همه

آره کلا پوشیدم چون پاهام خیلی ورم داشت دکترم گفت بپوشم تا ورم پاهام بخوابه

اره واسه درد و یکم ورم هست من پوشیدم ولی تاثیری نداشت خیلی زیاد

اره من

آره من تا ده روز پوشیدم

بله.

اره

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد