سلام خانوما شبتون بخیر
وزن جنین ۳۰۸۰ ، در ۳۸ هفته کمه؟؟

۴ پاسخ

نه بابا خوبه مگه قرار بود رستم بشه وزنش نرماله

عالی

نه کم نیست ولی تپلی نیست من دخترم ۳۸ هفته و سه روز دنیا اومد ۳۹۰۰

نه خوبععع

سوال های مرتبط