خانوما تو ۳۸,هفته ۵روز وزن جنین ۳۴۰۰خوبه ؟

۱۰ پاسخ

آره ک خوبه عزیزم
پسر من ۳۴۰۰ ب دنیا اومد
سزارینی بودم ۳۸ هفته و ۴ روز

من ۳۵ هفته ۳۴۰۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه
دیگ الان نمیدونم چند شده

منی که تو37هفته 2100بدنیاٱمد🤕😁

عالیه گلم

عالیه خداروشکر

عالی دختر من تو همین ۳۸ هفته و ۵ روز با وزن ۳۴۰۰ به دنیا اومد 🥰

ماشاالله خوبه عزیزم 😘

من تو این تاریخ زایمان کردم🥲

خوبه گلم

ماشالله عالیه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگیا مامان جوجه رنگیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دختر گلی💞 مامان دوتا دختر گلی💞 ۱۲ ماهگی