۲ الی ۳ ماه اول اینجوریه بعد اوکی میشه نگران نباش
وهیچوقت دراز کش شیر نده بهش
فقط کافیه موقع شیر دادم بچتو نیمه نشسته کنی بعدشم حتما اروغشو بگیری بیس دقیقه هم رو شونت نگه دار بعدبذار بخوابه یکم سخته ولی خوب میشه پسر من خیلی بالا میآورد حتی تو خواب میپرید از دماغش از وقتی اینطوری کردم بهتر شده خداروشکر
دوره داره خودش با دارو اوکی نمیشه
اگه کرجی ببر علیپور کوهی
من ۴تا دکتر بردم جوری بود جیغ میزد،دیروز بردم دکتر سنو رفلاکس کرد و دارو امپرازول،بیبی کر،و یه قطره کولیک داد.مهمتر از همه شیر خشک ببلاک ar داد ک خیلی بهتر شد.و قطره بینی
رفلاکس تا کی اذیت میکنه
وایی دختر منم رفلاکس داره ..دکتر دو نوع شربت داده از دیروز میدم بهش .نمیدونم من احساس میکنم بهتر شده البته زیر رخت خابش هم بالش گذاشتم زاویه دار کردم
رفلاکس با دارو خوب نمیشه که باید بعد شیر دادنش تو زاویه ۳۰ درجه بخوابونیش تا شیر برنگرده توگلوش
هیچ صبر
سرشو یکم بالاتر بزار
فقط باید صبوری کردددد🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.