من فوبیا زایمان طبیعی معاینه دارم خدارحممون کنه
دقیقا منم ۳۷هفته ۵ روزمه دوس دارم راحت بشم از یطرف از زایمان طبیعی میترسم امشبم بستری بودی کلی ازمایش خون سروم اینا وصل کردن ظهر کمی برنج تن ماهی خوردم فشارم رفت ۱۳ سرگیجه حالت تهوع
۴۰ هفته منم طبیعیم🥲
نترس چیزی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.