۴ پاسخ

من فوبیا زایمان طبیعی معاینه دارم خدارحممون کنه

دقیقا منم ۳۷هفته ۵ روزمه دوس دارم راحت بشم از یطرف از زایمان طبیعی میترسم امشبم بستری بودی کلی ازمایش خون سروم اینا وصل کردن ظهر کمی برنج تن ماهی خوردم فشارم رفت ۱۳ سرگیجه حالت تهوع

تصویر

۴۰ هفته منم طبیعیم🥲

نترس چیزی نیس

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان زیور مامان زیور ۳ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر مامان دختر روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی