چیکار کنیم ۳۸ هفته زیمان کنیم درد زیمان بگیر

۴ پاسخ

بعداپشیمون میشی بزاربچه ات کامل تودل مامانش رشدکنه
مثل یه میوه رسیده وکامل باشه عزیزم

عزیزم هر کاری کنی تا وقتت نشه نمیاد
منم ب دکترم گفتم طبیعی می‌خوام ولی ۳۸میخوام بیاد
گفت من سزارینی هم ۳۹وقت میدم
اصلا نمیشه تا دردت نیاد

دلیل خاصی داری عزیزم؟
ورزشای مخصوص انجام بده
ولی از من میشنوی تو کار خدا دست نبر

سلام برا چی ۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۱۳ ماهگی
مامان زیور مامان زیور ۳ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد