۸ پاسخ

خدایی ماهواره جم کیدز خیلی خوبه از زمانی که نصب کردم هم اتگلیسی هم فارسی رنگارو یاد گرفته خیلی اموزندس حالا پویا اقامون علی بچرو وارد سیاست میکنن

به مرور یاد میگیره
پسر من قبلا ابی و زردو قرمز میگفت الان همه رو اینگلیسی میگه باید بپرسم فارسیش چی میشه😂
میگم بچه فارسی بگو خب😅
چون همش کارتون انگلیسی نگا میکنه اصلا به شبکه پویا و ... علاقه نشون نمیده

دختر من بلده فقط مشکی و سفید و سبز و آبی رو قاطی میگه

ماهواره سر خود داریم هرچی میگم برو جیم کیدز نصب کن نمیره باید چجوری نصب کرد المبی باید خرید

پسر من همه رنگا براش سبزه😂😩

عزیزم چهار سالگی رو تموم میکنن شروع آموزش رنگاست اصلا واسه این سن مناسب نیست ک بتونن یادشونم بمونه

پسر من رنگارو خوب میگه اعدادو یادش نمیمونه هی قاطی میگه

دختر منم یادش نمیمونه جا به جا میگه

سوال های مرتبط