خانما تا کی نبایدب بچه ها نمک بدیم
یه ذره اشکال نداره؟

تصویر
۵ پاسخ

من که یکم میزنم ، پسرم نمیخوره غذای بی طعم و مزه رو

من یکم میزنم

منکه میزنم وگرنه نمیخوره

من تو لعاب برنجش یکم نمک میزنم دیروز که نزده بودم درست نخورد

دکتر اطفال بهم گفت اگه غذا بی مزه اس بچه اصلا نمیخوره طعم دارش کن ترشی شیرینی یا نمک ولی به مصدار خیلی خیلی کم که از بی مزگی در بیاد

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی