يه بار بدوش ببين چقدره و اينكه اگه وزن بچه اوكي هست و ادار و مدفوعش خوبه شيرت كافيه . اصولا وقتي شير ميخورن تقريبا تا دوساعت شير نميخوان و ميتونن بخوابن اگه خيلي بيقرار شده مدام بيداره احتمالا گرسنش ميشه
فشار بده ببین چقدر شیر میاد ازش
والا منم سینم ۲.۳روزه انگار شل شده..امروزم بچم اصلا سینمو ول نمیکرد ...احساس میکنم شیرم کم شده و بچم سیرنمیشه
نه ربطی به این چیزا نداره مال منم اینجوریه،بعدزایمان میگن شیر میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.