۵ پاسخ

همش تو این ماها از دندونه یکم استامینوفن رو لثه هاش بمال عزیزم من رفتم از داروخونه ژل دندون در آوردن گرفتم میمالم چند شبه فک کنم آروم تر شده

دندونیش رو بزار یخچال خنک بشه، چون خنکه یه کم حالت بی حسی بهش میده

ژل دندون بخر بزن ارومش میکنه
استامینوفن هم اگر دردو تب داره مناسبه
دندون گیر هم بده دستش

وای دختر منم تلف شد انقدر گریه کرد تا خوابید😞شربت دل درد دادم بهش نمیدونم از دلش بود یا چیز دیگه

بچم چون بغل دوست داره و کمی هم فضوله، بغلش میکنم توی خونه میگردونمش که سرگرم بشه. دیگه خییییلییی خوابش بیاد و نتونه بخوابه با تحویز دکتر بهش هیدروکسی زین میدم که راحت بتونه بخوابه.

سوال های مرتبط