پدیلاکت بگیر بده
من پدیلاکت گرفتم دادم آب روی آتیش بود بچم ۵۰ روزشه
بچه منم چندروز خوبه چندروز انقدر رفلاکسش شدیده که همش درحال شیر بالا آوردنه هرجوری بگی امتحان کردم دیر به دیر یا زود به زود شیر دادن و کم کم و یکدفعه ای شیر دادن و نشسته شیر دادن و یه ربع رو شونه نگهداشتن هیچکدوم واسش جواب نمیده بخواد بالا بیاره میاره😐
امروز دیگه خسته شدم از بالا آوردنش بردمش دکتر کیدزول بهش داده اونم از سرشب دوباره بهش دادم هردوبارم بالا آوردتش دیگه نمیدونم چیکار کنم الانم گرسنه خوابش برده هرچی شیرخشک خورده بودو بالا آوردو خوابید!!
من پدی لاکت و پنتوپرازول میدم
البته رفلاکسش اونقدر شدید نیست در حد یکی دوبار در روز هست. ولی دکتر داد که جلوشو بگیره بدتر نشه
فقط گفت مهمترین درمان برای رفلاکس اینه که زیر ۳ ساعت به بچه شیر ندی. اگر فاصله شیردهی هی کمتر بشه، باعث میشه ترش کنه و سر دلش سنگین باشه
والا من الان نشستم به گریه آنقدر که بچم اذیت بی قراره خواب عمیق نمیره هی میپره از خواب
من دارو دکتر داد ندادم بهش رفته رفته بهتر شد هرچی بزرگ تر میشه از تجربه مادر ها شنیدم وقتی دارو میدی خوب نمیشه بعضیها بدتر بعضی ها هم تاثیری نداره و دوره اش اید بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.