دارو رفلاکس چی میدید ب نی نی ها

۳ پاسخ

من اس امپرازول میدم
بد نیست

من یه دوره فاموتیدین دادم خیلی بهتر بود
الان ساشه میدم راضی نیستم اصلا

میگن فاموتیدین خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی