سزارین؟
نه دردش کجا بود
اون طبیعیه علائم داره سزارین هیچی نداره
من خودم ۳۶هفته ۲روزم بوددردزایمان داشتم سره جفت پسرام رفتم دکترفشارموگرفت گفت۱۶بایدبری بیمارستان برای زایمان خواروشکرزایمان کردم بچه هامم سالم بودن دستگاه نرفتن بایدبرای اینبارم حواسم باشه
سوال منم هم هست اخ امروز. رفتم بهداشت که نوبت بزنه برام که برم بیمارستان برا سزارین ولی نوبتها پر بودن گفت برو شنبه بیا ماما گفت هر موقع درد گرفته برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.