۴ پاسخ

عزیزم هنوز زوده بخوای رژیم بگیری فعلا ب خودت سخت نگیر بذار بچت جون بگیره و بزرگ شه

عزیزم اون شکم طی نه ماه بزرگ شده چه انتظاری داری که تو دوماه جمع بشه حداقل یک سال زمان می‌بره ولی اگه بخیه هات خوب شده گن ببند زودتر جمع میشه

به نظرمن شکم بدون ورزش نمیره..برای شکم ورزش درکناررژیم خوبه

سوال منم هست ، 10 کیلو کم کردم ولی شکمم مونده یه‌کم

سوال های مرتبط