من آزمایشم که مثبت شد بعد 8هفته رفتم پیش دکتر سنو تشکیل قلب انجام دادم الکی دکتر نرو که نخوان بهت استرس بدن بزار خوب بچه تشکیل بشه قلبش جون بگیره بعد برو
من آزمایشم رو گرفتم یکراست رفتم دکتر ۴ هفته بودم
بعد دکتر سونو و آزمایش نوشت گفت ۹ هفته بیا پیشم باز
۸ هفته شکم اول ۱۰ هفته شکم دوم رفتم شکم یوم شاید زایمان برم فقط 😆😅
من ۶هفتگی فهمیدم رفتم زیرنظر دکتر
من همون اول رفتم ک با سونو چک کنن ی وقت خارج رحمی نباشه بارداری
بعد صبر کردم برای تشکیل قلب رفتم
منکه فعلا ترفتم
۶هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.