سلام دخترا بعد از فهمیدن بارداری تون کی رفتید دکتر؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من دو هفته بعدش ک برام ازمایش و سونو بنویسه

من گذاشتم 6 هفته شد برم برای تشکیل قلب برام دعا کن خواهر ❤️

من همون روز رفتم ک ساک حاملگی رو نشونم داد

اگه مشکلی نداری درد خونریزی لکه بینی نداری صبر کن 8هفته برو تااونموقع هم فولیک اسید و ویتامیند3 1000باید استفاده کنی

من اول رفتم بهداشت آزمایش روتین و سونو قلب گرفتم بعد رفتم پیش دکتر

من از قبل قرص ویتامین د با فولیک اسید داشتم گفت باید تا هفته 16بخوری

من فردا روزی که فهمیدم باردارم رفتم دکتر

من سنوتشکیل قلبم رفتم فردام ازمایش سه ماه اول بدم جوایش اومد میرم دیگه ازمایش انتی هم بنویسه یکسره

همون روز برید چکاپ بارداری و سنو برای ساک حاملگی و قرص براتون بنویسه

هفته ۷برو گلم ولی از الان اسید فولیک و قرص ویتامین دی بخور

چیز خاصی ندارد فقط آهن و فولیک اسید باید بخوری بعد ۷ هفته بری که برات سونو قلب بنویسه

سلام پس فردا می‌خوام برم

من میخاستم امروز برم بادکترم حرف زدم گفت هفته بعد بیا اسیدفولیک و ویتامین دی بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری