من دو هفته بعدش ک برام ازمایش و سونو بنویسه
من گذاشتم 6 هفته شد برم برای تشکیل قلب برام دعا کن خواهر ❤️
من همون روز رفتم ک ساک حاملگی رو نشونم داد
اگه مشکلی نداری درد خونریزی لکه بینی نداری صبر کن 8هفته برو تااونموقع هم فولیک اسید و ویتامیند3 1000باید استفاده کنی
من اول رفتم بهداشت آزمایش روتین و سونو قلب گرفتم بعد رفتم پیش دکتر
من از قبل قرص ویتامین د با فولیک اسید داشتم گفت باید تا هفته 16بخوری
من فردا روزی که فهمیدم باردارم رفتم دکتر
من سنوتشکیل قلبم رفتم فردام ازمایش سه ماه اول بدم جوایش اومد میرم دیگه ازمایش انتی هم بنویسه یکسره
همون روز برید چکاپ بارداری و سنو برای ساک حاملگی و قرص براتون بنویسه
هفته ۷برو گلم ولی از الان اسید فولیک و قرص ویتامین دی بخور
چیز خاصی ندارد فقط آهن و فولیک اسید باید بخوری بعد ۷ هفته بری که برات سونو قلب بنویسه
سلام پس فردا میخوام برم
من میخاستم امروز برم بادکترم حرف زدم گفت هفته بعد بیا اسیدفولیک و ویتامین دی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.