۸ پاسخ

چرا بیسکویت میدین واقعا ضرر داره اصلا معلوم نیس با چی درست شده همش نگهدارنده داره سعی کنین تورو خدا ب بچه ها چیز میز بیرونی ندین الان بزارین یک سالشون بشه لااقل اونوقت حتی اون موقعش هم بازم خوب نیس

بیسکوئیت اصلااااااااااااااااا خوب نیست نده ب بچه گناه دارن بچه ها

بجا بيسکوئيت میتونی سرلاک بدی مقوی ترم هس

دکتر بمن گف زیریسال ندم

منم یه دونه صبحانه یا یه دونه عصرانه میدم زیادی خوب نیست شکم بچه سفت میشه

من بیسکوییت مادررو. فقط عصرونه میدم و. صبحانه نهار شامم جدا

الان داری بهش میدی این. موقع شب😑

چند تاعه؟ برای کدوم وعدشه؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی