۲ پاسخ

فک کنم یه ویروسه پسر منم اینجوری شده پسرخواهرمم همینجوری شده بود

چایی دم کن اولین لیوان رو بذار سرد بشه چندبار در روز چشماشو بشور سریع خوب میشه
از چایی دم شده نخورین اول واسه نی نی بردار بعد خودتون بخورین
ب قول گل چایی رو بردار

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی