۷ پاسخ

مدفوع تا ۳ و ۴ روزم نداشته باشه اشکال نداره. ادرار مهمه
دکتر به من گفت چون شیر داره جذب بدن میشه ممکنه بچه تا مدفوع نداشته باشه اگه خیلی طولانی بشه خطرناکه

دو روز که مهم نیست

اگر مرتب شکمشو با روعن زیتون ماساژ بدی روزی دو سه بار همیشه راحت شکمش کار میکنه
اگر دیدی کار نکرد دو قطره روغن زیتون بریز توی شیرش شکمش نرم میشه کار میکنه.من خودم همین کارو میکنم

یدونه گوش پاک کن و چرب کن ی کوچولو بکن تو مقعدش تحریک میشه فوری پی پی میکنه
البته این کارو نباید زیاد تکرار کنی

قطره بیبی کر بده بهش صبح پنج قطره شب پنج قطره

سلام
شکمش رو با روغن زیتون یا نارگیل یا بادوم چرب کن و به مدل عقربه های ساعت یا با دو دست یکی درمیان از سمت سینه به سمت پایین ناف ماساژ بده
از شربت گریمیچر هم استفاده کنی خوبه بادبره و یکم کمک میکنه به دفع.
سعی کن شکمشو گرم نگه داری مثلا با قنداق کردن.
استرس نداشته باش، از نظر دکترا تا ۵ روزم کار نکنه طبیعیه

من اینجوری شد یه. بار شیاف گلیسیرین دکتر داد.البته نصف ۱ شیاف ۱ میلی

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۷ ماهگی
مامان 🩵جوجه🩵 مامان 🩵جوجه🩵 ۷ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی