۱۰ پاسخ

پسر منم شده بود با چای سرد چند روز شستم خوب شد انگار پشه هست

پسر منم یه بار پشت پلکشو پشه زده بود اینجوری شده بود 🦟

سلام عزیزم دست آلوده زده منم اینجور شدم از داروخانه نفازولین گرفتم ریختم الان نمی‌دونم این سنی میشه یا نه.

ببرش چشم پزشکی قطره و پماد میده.
بلااا به دور . یه بار دخترم اینجوری شد .گفتن چشممش ویروسی شده واگیر داره.
خودمونم گرفتیم وااای مگع خوب میشد مردم و زنده شدم.
نمیذاشت قطره بریزم . با مکافات خوب شد

بزار بیدار بشه شایدپشه زده .من خودم حساسیت دارم پشه نیشم میزنه ورم میکنه

شاید مشغول بازی بوده پشه رفته داخل چشمش ، چون من خودم زمانیکه بچه بودم چشمم همینطور شده بود ببرید دکتر اطفال ببینه قطره میده ان‌شاءالله خوب میشه

پماد تتراساکلین بزن هرچند ساعت پشت پلک شو

یه چیزی نیش زده جا پیدا نکرده لعنتی رفته چشمشو نیش زده

آخ
امیدوارم اونی که میدونم نباشه
شالازیون زده ظاهرا
احتمالا یه چی میکروبی بود زد به چشمش
ببرش چشم پزشکی شامپو و قطره میده
دردناکم هست خیلی😓
من دوبار اینجوری شدم کارم به جراحی سرپایی کشید

حشره زده لابد

سوال های مرتبط