ببین طعمش اصلا مهم نیست
من حالت تهوع نگرفتم ققط یکهو سرم گیج رفت شدید حس میکردم نفس دارم کم میارم بعدش کم کم درست شد
منم ازش میترسم هنوز آزمایششو ندادم
براکسایی ک از شیرینی بدشون میاد سخته ن برای همه
خوشمزست
من سر بارداری اول اینونداشتم فقط دو نوبتی یکی ناشتا یکی با صبحانه داشتم
🥹
من انقدر خوشم اومده بود بخدا روم نمیشد وگرنه یکی دیگه میگرفتم
نه بابا با خیال راحت بخور استرس نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.