ب وقت آزمایش گلوکز


انقد ازش بد شنیدم میترسم ازش🤣 🤣

تصویر
۷ پاسخ

ببین طعمش اصلا مهم نیست
من حالت تهوع نگرفتم ققط یکهو سرم گیج رفت شدید حس میکردم نفس دارم کم میارم بعدش کم کم درست شد

منم ازش میترسم هنوز آزمایششو ندادم

براکسایی ک از شیرینی بدشون میاد سخته ن برای همه

خوشمزست

من سر بارداری اول اینو‌نداشتم فقط دو نوبتی یکی ناشتا یکی با صبحانه داشتم
🥹

من انقدر خوشم اومده بود بخدا روم نمیشد وگرنه یکی دیگه میگرفتم

نه بابا با خیال راحت بخور استرس نگیر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی
مامان shahan مامان shahan هفته چهلم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری