۶ پاسخ

من تو زندگیم کلا شاید ده بار صبح زود دیده باشم
دخترمم فعلا روال من داره ادامه میده تا زمان مدرسه ببینیم خدا چی میخواد 😂

من هرروز از ۶ بیدارم 😅 و شدیدا غبطه میخورم به اونا که میخوابن
تا ۸ و نیم دوش گرفتم ناهار گذاشتم صبحانه خوردم نشستم منتظر پسرم بیدار شه 😇

سحر کاش منم بتونم 😂، چون شبا دیر میخوابم اصلا انرژی ندارم صبح بیدارش کنم، تا ۱۲ ظهر مبخوابیم جدیدا

عزیزم ما هر روز هفت الی هشت صبح بیداریم😂
روزمون پر برکت تره واقعا
من تا قبل از ده قشنگ صبونه خودمو پسرمو اماده میکنم میخوریم ناهارمو گذاشتم قهومو خوردم خونمو مرتب کردم بعد دیگه بازی میکنیم بعدم معمولا دوازده اینا یه چرت میزنه شبم زود میخوابه حس میکنم خیلی بهتره

صبح خیلی زود بیدارش کنی باز ظهر می‌خوابه اینطوری شب سرحال تره بزار صبحا تا ده بخوابه دیگه بعدازظهر نخوابونش تا شب انرژیش تموم شه ساعت نه ده می‌خوابه

عزیزم پسرم هر روز ما رو ساعت 5 صبح بیدار میکنه، پس ما چی بگیم🙂🙃😅

سوال های مرتبط