۲ پاسخ

سلام عزیزم شما از اول بارداری قرص اهن خوردی؟ کمخونی داشتی؟ یادته هموگلوبین و فریتینت چند بود ک دکتر بهت داد؟ اسم قرص اهنی که هفته های اول خوردی رو یادته🥲من خوردم استرس دارم🙏💓🥲

منظورت عفونت واژن یا بخیه

سوال های مرتبط