۳ پاسخ

چون زوده. زیر ۲/۵ سال بخدا که زوده برای از پوشک گرفتن

الان فصل الو اینا بهش زیاد بده حالا دختر من پی پی و زودتر یاد گرفت تو مای بیبی پی پی نمیکنه حتما باید ببرم دسشویی جیششم میگه یه وقتاییم خطا میده

منم دقیقا همین مشکل رو دارم حتی شده۲روز پوشک نکردم پی پی نکرده هرچی باهاش صحبت میکنم میبرمش سرویس میگم پی پی کن فلان اصلاااا نمیکنه فقط تو مای بیبی کارشو انجام میده شوهرمم میگه ولش کن یبوست میگیره بچه هرموقع پی پی داشت پوشکش کن تا یکم بزرگ تر بشه درک کنه خودش

سوال های مرتبط