سهمیه شیرخشک رو چطور میشه گرفت ؟

۲ پاسخ

پیش ما داروخانه‌ها میگن نداریم مجبور شدم ازاد بگیرم هرماه سهمیه سوخت میشه

میری داروخونه شیر خشک میگیری میگی سهمیه داره اگه خودشون نپرسیدن .کد ملی و تاریخ تولد دخترتون رو میدین بعد بهتون میده

سوال های مرتبط

مامان نویان🫶🏻❤️ مامان نویان🫶🏻❤️ ۱۷ ماهگی
مامان نیهان👼💕 مامان نیهان👼💕 ۱۷ ماهگی
مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۱۷ ماهگی