دوغ بکن روش تا سردی کنی گرمی اون از بین بره .چیزای گرمی میخوری اگه دوس داری دوغ روشون بخور که تعادل ایجاد کنه ما اینجا گیاه داریم گرمیه درست میکنیم من عاشق اونم مثل پیراشکی درست میشه من دوتا میخورم هیچی بهم نیامده خدا رو شکر
نفخ شدید داره با یبار چیزی نمیشه دیگ نخور
نخور اینارو. نمیدونم ضرر داره یا نه ولی ازاین به بعد این چیزارو نخور. برنج و گوشت و مرغ و سبزیجات و لبنیات و میوه اینارو بخور. گیاه های کوهی فعلا استفاده نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.