کی تاریخ سزارین زو دکتر ۳۹ تمام بر اساس انتی داده؟

۶ پاسخ

میگم هفته ی آخر سونوگرافی چیزی هم رفتی؟

به من ۳۹ تمام بر اساس انتی داده

به منم درست ٣٩ هفته وقت داده واسه سزارين

به منم ۳۹تمام وقت داده ولی چون درد دارم گفت ۳۸و چند روزم اگ بچه به پا باشه سزارینت میکنم منم دوس دارم بچه بیشتر بمونه وزن بگیره ولی میترسم کیسه ابم پاره بشه شوهرمم سرکاره۳۵۰کیلومتر ازم دوره ذهن منم خیلی درگیره😢

شما چی؟

39 هفته و یه روز بهم وقت داده براساس انتی
چقدر طولانیه
احساس میکنم همه زاییدن جز من

سوال های مرتبط

مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد