۲ پاسخ

من تبلیغش رو ندیدم ولی اون پرتابل هایی که سیم داره خیلی بهتر از اون مدل هایی که شارژ میشه

منم تبليغ حميده ديدم اتوش دلم خواست دنبال يه اتو خوش دستم نميدونم اين ماركه خوبه يا ن

سوال های مرتبط