من صدرا تماس گرفتم گفت بین ۳ تا ۵ تومن انومالی
آنومالی دادم ۶۳۰۰
من اکو قلب جنین دادم ۷۰۰ تومن تو بیمارستان دولتی اونجوری ازاد میشد ۵ تومن
اگر پریناتولوژیست باشه چون خیلی دقیق تر بررسی میکنه و دستگاهاش پیشرفتس گرونتر میشه اگز نیست پس زیاد داره میگیره
عزيزم دكتر دومي كه زنگ زدي احتمالا آنومالي خالي و اكو قلب بهت قيمت داده
دكتر اوليه آنومالي و داپلر و شريان ها رو با اكو قلب بهت قيمت داده
منم ١٨ فروردين رفتم ٥٨٠٠ آنومالي پيشرفتم شد كه دكترش با همون سونو داپلر تمام شريانها و قلب و همه رگ ها رو بهم نشون داد نوشتشم داد كه همه چي خوبه
منم نرفتم اكو
چون اكو هم هزينه اش ٥٤٠٠ جدا ميشد
اون موقع جنگ هم بود پول نداشتم برم
كلا قيمت آنومالي و اكو بالاس اگر جفتشو بخواي انجام بدي ١٢،١٣ تومني ميشه
برای انومالی ۶۴۰۰
اکوی قلب جنین ۴۳۰۰
تخصصشون ببین چیه یکی فقط سونوگرافی یکی پرینالوژیست که اصولا پرینالوژیست گرون تره
من رضوانی زاده توی تهرانپارس رفتم البته اکو نداشتم فقط آنومالی شد ۵/۵
منظورم دکتری شاکری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.